Materiał zawiera kartę do pokolorowania do wykorzystania np. na Dzień Strażaka obchodzony 4 maja.
Materiał zawiera 4 karty z obrazkami, które można (w miejscu kropek) wypełnić stempelkami, plasteliną lub odciskami palców oraz kartę z wszystkimi obrazkami.
Zadaniem dziecka jest narysowanie drogi po wyznaczonym przerywaną linią śladzie. Kartę można zalaminować i dzięki użyciu pisaka suchościeralnego wypełniać wielokrotnie.
Materiał zawiera kartę, na której dziecko ma za zadanie policzyć elementy występujące na planszy, a następnie połączyć je linią z kostką, której liczba oczek odpowiada liczbie danego elementu na planszy.
Materiał zawiera dwie wersje planszy, jedną pełnokolorową, drugą oszczędną. Do gry oprócz wydrukowanej wybranej planszy, potrzebna będzie kostka sześcienna i po pionku dla każdego z graczy. Gracze rzucają naprzemiennie kostką i piszą lub określają trudność ortograficzną w nazwie obrazka na polu, na który mają przesunąć pionek. Jeśli odpowiedź jest dobra, stawiają pionek na wylosowanym polu, jeśli nie pozostają na obecnym. Wygrywa osoba, która jako pierwsza przekroczy linię mety. Jeśli gracze zapisywali nazwy ilustracji, mogą dodatkowo ułożyć zdania zawierające wylosowane wyrazy.
Materiał zawiera dwie wersje planszy, jedną pełnokolorową, drugą oszczędną. Do gry oprócz wydrukowanej wybranej planszy, potrzebna będzie kostka sześcienna i po pionku dla każdego z graczy. Gracze rzucają naprzemiennie kostką i piszą lub określają trudność ortograficzną w nazwie obrazka na polu, na który mają przesunąć pionek. Jeśli odpowiedź jest dobra, stawiają pionek na wylosowanym polu, jeśli nie pozostają na obecnym. Wygrywa osoba, która jako pierwsza przekroczy linię mety. Jeśli gracze zapisywali nazwy ilustracji, mogą dodatkowo ułożyć zdania zawierające wylosowane wyrazy.
Materiał zawiera kartę z zakodowaną ilustracją flagi, w której uczeń ma za zadanie pokolorować kartę według kodu.
Materiał zawiera 2 karty, pierwsza uzupełniona jest o kamienie domina wypełnione kropkami, druga zawiera puste kamienie do dowolnego wypełnienia. Dziecko ma za zadanie na podstawie kropek na kamieniach zapisać i obliczyć działania. Materiał powstał przy współpracy z Basią Taniewicz.
Materiał zawiera dwa arkusze z 18 kartami z quizowymi pytaniami dotyczącymi segregacji śmieci.
Materiał zawiera 4 karty. Na pierwszej znajduje się ilustracja podzielona na 8 pasków do wycięcia z oznaczeniem cyframi, na drugiej ta sama ilustracja opatrzona jest literami tworzącymi słowo "zajączek", na dwóch ostatnich znajdują się plansze do układania wyciętych z poprzednich kart pasków, w wersji z podglądem i bez.
Materiał zawiera cztery karty, na których dziecko ma za zadanie dorysować symetryczną do lewej połowę obrazka oraz kartę z wszystkimi obrazkami.
Materiał zawiera 6 kart z 18 parami obrazków i dodatkową kartę z szablonem do dowolnego wypełnienia. Dziecko ma za zadanie odczytać napis na pisance i znaleźć do pary koszyczek z ilustracją, której nazwa znajduję się w pisance.
Materiał zawiera trzy karty, na pierwszej dziecko ma za zadanie odgadnąć regułę sekwencji i uzupełnić obrysy pisanek o kolorowe odciski paluszków, tak by kolory zgadzały się ze wzorem po lewej stronie. Kolejne karty zawierają puste obrysy pisanek, mieszane (tak jak na pierwszej karcie) i pojedynczego rodzaju do dowolnego wypełnienia.
Materiał zawiera 2 karty, na których zostały zakodowane 4 słowa związane z Wielkanocą. Aby odgadnąć hasło, należy poprowadzić linię po śladzie od litery do pustej kratki, a następnie przepisać ją do danej kratki.
Materiał zawiera 13 kart z szablonami harmonijek do wycięcia zawierającymi ilustracje pisanek z obrazkami, których nawy zawierają kolejne głoski reprezentujące szeregi. Na kartach znajdują się ilustracje z obrazkami do głosek: c, ci, cz, dż, dz, dzi, ż, s, si, sz, z, zi oraz karta z pustym szablonem pisanek, który można wykorzystać, uzupełniając o dowolne ilustracje lub wyrazy. Karty należy przeciąć na cztery części wzdłuż linii, a następnie każdą z nich złożyć na pół obrazkiem do wewnątrz wzdłuż przerywanej linii i odgiąć na zewnątrz wzdłuż kropkowanych. Utworzona w ten sposób harmonijka kryje wnętrze pisanki.
Materiał zawiera trzy karty. Na pierwszej karcie dziecko ma za zadanie dorysować symetryczną do lewej połowę, na drugiej znajduje się tabela oraz współrzędne określające kolor poszczególnych pól. Dziecko ma za zadanie uzupełnić tabelę, kolorując wskazane kratki we wskazanym kolorze. Na ostatniej znajduje się obrazek w tabeli oraz miejsce na spisanie współrzędnych.
Do gry potrzebna będzie wydrukowana plansza oraz kostka. Gracze (lub gracz) kolejno rzucają pięć razy kostką i zapisują zdanie utworzone z wyrazów umieszczonych pod wylosowanymi liczbami oczek.
Materiał zawiera 6 kart. Pierwsza karta jest poglądowa, na kolejnej znajduje się plansza do gry, a na następnych szablony z ilustracjami do wypełnienia wzorami. Do zabawy potrzebujemy dwóch kostek sześciennych, wydrukowanej planszy (2 arkusz) i wybranego szablonu z ilustracją. Dziecko ma za zadanie rzucić kostkami, znaleźć wyrzucone liczby w tabeli i narysować w liniach ilustracji wzór zgodnie ze znalezionymi współrzędnymi. Liczba oczek na jednej kostce odpowiada wzorowi, a na drugiej kolorowi. Kostkami rzucamy tak długo, aż wszystkie paski w ilustracji zostaną uzupełnione o kolorowe wzorki.
Materiał zawiera dwie karty, na których dziecko ma za zadanie policzyć elementy występujące na planszy, a następnie połączyć je linią z kostką, której liczba oczek odpowiada liczbie danego elementu na planszy.
Materiał zawiera 3 karty. Na pierwszej znajduje się plansza z tabelą oraz z jasnozielonym miejscem na zadane trójki obrazków w poziomie. Z drugiej i trzeciej karty należy wyciąć paski po obrysie. Okienko dodatkowo należy wyciąć w środku. Wybrany pasek z trzema obrazkami umieszczamy w wyznaczonym zielonym prostokątem miejscu. Dziecko ma za zadanie przy pomocy okienka (lub pisaka suchościeralnego) nazwać i odnaleźć na planszy wskazaną na pasku sekwencję obrazków.