Materiał zawiera 5 kart. Pierwsza karta jest poglądowa, na kolejnej znajduje się plansza do gry, a na następnych szablony z ilustracjami. Do zabawy potrzebujemy dwóch kostek sześciennych, wydrukowanej planszy z drugiej karty i wybranego szablonu z ilustracją. Dziecko ma za zadanie rzucić kostkami, znaleźć wyrzucone liczby w tabeli i narysować w liniach ilustracji wzór zgodnie ze znalezionymi współrzędnymi. Kostkami rzucamy tak długo, aż wszystkie paski w ilustracji zostaną uzupełnione o kolorowe wzorki.
Zadaniem dziecka jest narysowanie drogi po wyznaczonym przerywaną linią śladzie. Kartę można zalaminować i dzięki użyciu pisaka suchościeralnego wypełniać wielokrotnie.
Zadaniem dziecka jest narysowanie drogi po wyznaczonym przerywaną linią śladzie. Kartę można zalaminować i dzięki użyciu pisaka suchościeralnego wypełniać wielokrotnie.
Materiał zawiera 14 kart. Na pierwszej znajduje się cały napis, na kolejnych poszczególne jego litery w powiększeniu.
Materiał zawiera kartę, na której dziecko ma za zadanie policzyć elementy występujące na planszy, a następnie połączyć je linią z kostką, której liczba oczek odpowiada liczbie danego elementu na planszy.
Materiał zawiera kartę, która po wydrukowaniu należy przeciąć na 10 pasków wzdłuż linii.
Zadaniem dziecka jest narysowanie drogi po wyznaczonym przerywaną linią śladzie. Kartę można zalaminować i dzięki użyciu pisaka suchościeralnego wypełniać wielokrotnie.
Materiał zawiera 2 karty – wersję kolorową i czarno-białą – z 5 paskami, na których znajdują się zbiory obiektów. W każdym z pasków jeden z obrazków nie pasuje do pozostałych, dziecko ma za zadanie wskazać, który i wytłumaczyć dlaczego.
Materiał zawiera kartę, na której dziecko ma za zadanie policzyć elementy występujące na planszy, a następnie połączyć je linią z kostką, której liczba oczek odpowiada liczbie danego elementu na planszy.
Materiał zawiera kartę z rozsypanką. Dziecko ma za zadanie ułożyć z rozsypanych liter wyrazy, zapisać je w liniaturach, połączyć zapisane wyrazy liniami z ilustracjami, które je obrazują i pokolorować ilustracje.
Materiał zawiera 2 karty z wykreślankami. Na pierwszej znajduje się łatwiejsza wersja z wypisanymi wyrazami do odszukania, na drugiej trudniejsza z wyrazami do odgadnięcia. Dzieci oprócz odnalezienia wyrazów ukrytych na planszy, mogą połączyć wyrazy z obrazkami i pokolorować kartę.
Materiał zawiera 2 karty z wykreślankami. Na pierwszej znajduje się trudniejsza wersja z wyrazami do odgadnięcia, na drugiej łatwiejsza z wypisanymi wyrazami do odszukania. Dzieci oprócz odnalezienia wyrazów ukrytych na planszy, mogą połączyć wyrazy z obrazkami i pokolorować kartę.
Materiał zawiera 4 karty z obrazkami, które można (w miejscu kropek) wypełnić stempelkami, plasteliną lub odciskami palców oraz kartę z wszystkimi obrazkami.
Napis na gazetkę szkolną informujący o Dniu Kosmosu obchodzonym 21 maja.
Materiał zawiera kartę z tytułową stroną gazety, w której należy uzupełnić nagłówki z wyciętych i prawidłowo ułożonych wyrazów znajdujących się w dolnej części arkusza.
Materiał zawiera trzy wersje planszy, jedną pełnokolorową, drugą oszczędną i trzecią czarno-białą. Do gry oprócz wydrukowanej wybranej planszy, potrzebna będzie kostka sześcienna i po pionku dla każdego z graczy. Gracze rzucają naprzemiennie kostką i piszą lub określają trudność ortograficzną w nazwie obrazka na polu, na który mają przesunąć pionek. Jeśli odpowiedź jest dobra, stawiają pionek na wylosowanym polu, jeśli nie pozostają na obecnym. Wygrywa osoba, która jako pierwsza przekroczy linię mety. Jeśli gracze zapisywali nazwy ilustracji, mogą dodatkowo ułożyć zdania zawierające wylosowane wyrazy.
Materiał zawiera 16 kart składających się na książeczkę oraz kartę tytułową. Do przygotowania książeczki potrzebne będą rzepy samoprzylepne. Materiałów można również użyć w formie plansz, na których dzieci ustawiają odpowiednie kartoniki. W skład książeczki wchodzą ćwiczenia liczenia, powtarzania sekwencji, rozpoznawania kształtów i emocji.
Materiał zawiera 6 kart. Kolejno na kartach znajdują się ilustracje wozu strażackiego, gaśnicy, węża strażackiego, strażaka, ogniska, hydrantu. Przecięte wzdłuż linii karty pomogą w ćwiczeniu liczenia oraz w ćwiczeniach analizy i syntezy wzrokowej. Zestawu możemy również użyć do zabawy w prostą grę towarzyską. Do gry potrzebna będzie kostka i tyle kompletów kart, ilu jest uczestników. Każdy z uczestników dostaje paski z wszystkimi ilustracjami, które odkłada na bok, po kolei uczestnicy gry rzucają kostką, a następnie wybierają pasek z kropkami odpowiadającymi liczbie oczek wylosowanych na kostce. Jeśli w puli nie ma już obrazków z liczbą oczek odpowiadającą wyrzuconej na kostce, kolejka przechodzi na następnego uczestnika gry. Celem jest jak najszybsze ułożenie kompletnego obrazka.
Materiał zawiera 4 karty. Na pierwszej znajdują się wypełnione obrazkami i podpisami z onomatopejami ogniki, na drugiej te same obrazki znajdują się w obrysach kropel wody, na kolejnej znajdują się same ilustracje z podpisami, a na ostatniej sam szablon ogników. Dwie ostatniej strony należy skleić ze sobą, tak by na wierzchu znajdował się karta z ognikami, a ilustracje onomatopei były sklejone pomiędzy kartami. Gotowe karty należy przeciąć wzdłuż linii. Materiału można użyć do szukania par z wypełnionymi ognikami i pustymi, w których ilustracje ukazują się po podświetleniu ich od dołu. Można też przy użyciu kart z kroplami i sklejonych z ognikami pobawić się w ratowanie zwierząt z pożaru polegające na podświetleniu karty z ognikami, a następnie odnalezieniu pasującej do nich kropli wody.
Materiał zawiera 16 kart składających się na kolorowankę XXL plus kartę z całym obrazkiem z podziałem. Wielkoformatowe kolorowanki doskonale sprawdzą się jako zadanie ćwiczące współpracą w grupie. Wystarczy wydrukować wszystkie karty z zestawu, a następnie ułożyć według wzoru. Dodatkową aktywnością będzie składanie ilustracji, która w ten sposób stanie się puzzlami XXL.