Materiał zawiera 5 kart. Na pierwszej znajduje się klucz do sprawdzenia poprawności wykonania zadań z kolejnych 4 kart. Na 4 następnych kartach znajdują się tabele oraz współrzędne określające kolor poszczególnych pól. Dziecko ma za zadanie uzupełnić tabele, kolorując wskazane kratki we wskazanym kolorze.
Karta zawierająca ilustracje obrazujące przyimki.
Materiał zawiera 7 kart. Na pierwszej znajduje się klucz do sprawdzenia poprawności wykonania zadań z kolejnych 6 kart. Na 6 następnych kartach znajdują się tabele oraz współrzędne określające kolor poszczególnych pól. Dziecko ma za zadanie uzupełnić tabele, kolorując wskazane kratki we wskazanym kolorze.
Każdemu kolorowi zostało przyporządkowane trzyliterowe słowo z głoską [k], dzięki temu, oprócz sprawności manualnej, możemy przećwiczyć wymowę głoski [k] oraz czytanie prostych wyrazów.
Kociaki do wykorzystania przy przeróżnych ćwiczeniach. Okrągłe gapy można np. opisać działaniem, a kłębuszki w łapkach kotów wynikiem. Inną propozycją jest opisanie gap logatomami, które należy odczytać/powtórzyć, a następnie dopasować kolorem obwódki do odpowiedniego kota, możliwości jest wiele.
Materiał zawiera 3 arkusze z 18 kartami, na których przedstawiono różne ćwiczenia buzi i języka. Podwójnie wydrukowane karty mogą posłużyć do gry w memo.
Materiał zawiera 2 karty, na pierwszej linie pomiędzy kotami i kłębkami oznaczone są przerywaną linią, na drugiej szarą, grubszą i ciągłą. Karty można zalaminować i dzięki użyciu pisaka suchościeralnego wypełniać wielokrotnie.
Materiał zawiera 2 karty z szablonami kokardy narodowej. Wybrany szablon drukujemy, a następnie wycinamy i składamy zgodnie z instrukcją.
Materiał zawiera 5 kart. Na pierwszej znajduje się klucz do sprawdzenia poprawności wykonania zadań z kolejnych 4 kart. Na 4 następnych kartach znajdują się tabele oraz współrzędne określające kolor poszczególnych pól. Dziecko ma za zadanie uzupełnić tabele, kolorując wskazane kratki we wskazanym kolorze.
Materiał zawiera dwie karty. Na pierwszej znajduje się oznaczony współrzędnymi obrazek, który należy odnaleźć/narysować w tabeli. Na drugiej karcie znajduje się klucz do rozwiązania.
Materiał zawiera dwie karty, na pierwszej znajdują się ilustracje dorosłych kotów i kociaków w miejscach gap wypełnione sylabami otwartymi z głoską [s], na drugiej ta sama ilustracja zawiera puste gapy do dowolnego uzupełnienia.
Do gry potrzebna będzie wydrukowana plansza, kostka oraz czysta kartka dla każdego z Graczy. Gracze kolejno rzucają kostką i rysują części ilustracji znajdujące się w kolumnie pod wylosowaną liczbą oczek. W grze każdy jest zwycięzcą, a gra kończy się po 5 kolejkach rzutów, kiedy każdy z Graczy ma kompletny rysunek kota. Gotowy rysunek można dodatkowo pokolorować. Na koniec proponujemy urządzić wystawę z prac stworzonych podczas gry.
Karta z propozycją ćwiczeń buzi i języka, doskonale sprawdza się wklejona do zeszytu ćwiczeń, jako praca domowa.
Zabawa polega na odnalezieniu na ilustracji piktogramów, wskazanych przez przeciwnika. Nazwy wszystkich piktogramów składających się na obrazek zawierają głoskę [k]. Materiał przygotowany w wyższej rozdzielczości. Do karty głównej dołączona jest karta dodatkowa ze spisem nazw ilustracji. Materiał z serii "Obrazek z obrazków"
Materiał zawiera 5 wersji kolorowanki różniących się między sobą szczegółami. Na wybranej parze kart dziecko ma za zadanie odszukać i nazwać różnice. Nazwy ilustracji, którymi różnią się obrazki, zawierają głoskę [k].
Materiał zawiera kartę z ćwiczeniem, w którym dziecko na podstawie nazw ilustracji, ma odnaleźć drogę pomiędzy kotkiem a tortem. Po wyznaczeniu drogi, dziecko może ułożyć opowiadanie, w którym występują kolejne nazwy ilustracji
Szablon zwierzątka do zabawy „Nakarm zwierzątko” plus szablon z rybkami do nakarmienia zwierzaka. Szablon należy wyciąć, nie zapominając o środku buzi, a następnie przykleić np. do pudełka po butach. Rybki należy wyciąć i dowolnie opisać na odwrocie. Zabawa polega na wrzucaniu do buzi zwierzaka wskazanych rybek. Pomysł na zabawę autorstwa Anny Wójcik z bloga Raaany Julek.
Materiał zawiera 8 arkuszy. Na pierwszych trzech znajduje się 19 kart z szeregiem obrazkowym, na kolejnych dwóch ilustracje przybywających przedmiotów oraz karta z materiałem wyrazowym ułożonym w kolejności zmian. Na ostatnich trzech stronach znajduje się 18 kart z szeregiem wyrazowym, analogicznym do obrazkowego. Oprócz układania szeregów, wybranych kart można użyć między innymi do szukania różnic pomiędzy kartami, budowania zdań na podstawie ilustracji, kategoryzacji i sortowania, wykluczania ze zbioru, odszukiwania wśród piktogramów brakujących obrazków, ćwiczeń czytania i spostrzegawczości.
Materiał zawiera kartę z ćwiczeniem, w którym dziecko odczytując kolejne wyrazy trzyliterowe, ma za zadanie odnaleźć drogę pomiędzy kotem a jego posiłkiem.
Materiał zawiera 5 kart. Na pierwszej karcie znajduje się ilustracja całostronicowa, na kolejnych dwóch spis obrazków występujących na ilustracji. Na dwóch ostatnich znajdują się piktogramy 78 obrazków wymienionych na wcześniejszej karcie. Nazwy wszystkich ilustracji zawierają głoskę [k].