Materiał zawiera 18 kart składających się na książeczkę oraz kartę tytułową. Do przygotowania książeczki potrzebne będą rzepy samoprzylepne. Materiałów można również użyć w formie plansz, na których dzieci ustawiają odpowiednie kartoniki. W skład książeczki wchodzą ćwiczenia kategoryzacji, sortowania, sekwencji, liczenia w zakresie 1-10, łączenia cech, rozpoznawania kolorów i kształtów.
Materiał zawiera kartę, na której dziecko ma za zadanie policzyć elementy występujące na planszy, a następnie połączyć je linią z kostką, której liczba oczek odpowiada liczbie danego elementu na planszy.
Materiał zawiera 2 karty. Na ostatniej karcie znajduje się szablon, na który należy nakleić karteczki post-it, a następnie umieścić go w odpowiedniej pozycji w drukarce (jeśli nie wiadomo, w jaki sposób pobierany jest papier z podajnika, proponujemy zrobić test, zaznaczając na górze pierwszej kartki w podajniku strzałkę, a następnie drukując arkusz). Na pierwszej karcie znajdują się wklejki z ćwiczeniami głoski B do wydrukowania na szablonie, na którym przyklejone zostały karteczki post-it. Proponujemy wydrukowane karteczki wręczyć rodzicom, którzy codziennie podczas przerwy pomiędzy zajęciami logopedycznymi przyklejają kolejną karteczkę w domu, dziecko ma za zadanie odnaleźć karteczkę, wykonać zadanie i wkleić ją do zeszytu.
Materiał zawiera 2 karty. Na ostatniej karcie znajduje się szablon, na który należy nakleić karteczki post-it, a następnie umieścić go w odpowiedniej pozycji w drukarce (jeśli nie wiadomo, w jaki sposób pobierany jest papier z podajnika, proponujemy zrobić test, zaznaczając na górze pierwszej kartki w podajniku strzałkę, a następnie drukując arkusz). Na pierwszej karcie znajdują się wklejki z ćwiczeniami głoski P do wydrukowania na szablonie, na którym przyklejone zostały karteczki post-it. Proponujemy wydrukowane karteczki wręczyć rodzicom, którzy codziennie podczas przerwy pomiędzy zajęciami logopedycznymi przyklejają kolejną karteczkę w domu, dziecko ma za zadanie odnaleźć karteczkę, wykonać zadanie i wkleić ją do zeszytu.
Materiał zawiera 2 karty. Na ostatniej karcie znajduje się szablon (szablon wystarczy wydrukować raz i może być wykorzystywany wielokrotnie), na który należy nakleić karteczki post-it, a następnie umieścić go w odpowiedniej pozycji w drukarce (jeśli nie wiadomo, w jaki sposób pobierany jest papier z podajnika, proponujemy zrobić test, zaznaczając na górze pierwszej kartki w podajniku strzałkę, a następnie drukując arkusz). Na pierwszej karcie znajdują się wklejki z ćwiczeniami z głoską P do wydrukowania na szablonie, na którym przyklejone zostały karteczki post-it. Proponujemy wydrukowane karteczki wręczyć rodzicom, którzy codziennie podczas przerwy pomiędzy zajęciami logopedycznymi przyklejają kolejną karteczkę w domu, dziecko ma za zadanie odnaleźć karteczkę, wykonać zadanie i wkleić ją do zeszytu.
Materiał zawiera 4 strony, na których znajdują się 24 karty do wycięcia i plansza z oznaczonymi miejscami na karty. Odpowiednio ułożone karty tworzą śmieszne zdania. Materiał językowy został dobrany tak, by w każdym podpisie występowała głoska P. Uwaga, materiał językowy zawiera inne trudne głoski.
Materiał zawiera 6 plansz z 36 kartami zawierającymi 12 obrazków, każdy z nich w 3 wersjach – kolorowej, czarno-białej (obrys) oraz w formie cienia. Na ostatniej planszy znajdują się podpisy do wszystkich ilustracji. Wszystkie nazwy ilustracji przedstawionych na kartach zawierają głoskę [b] i nie zawierają głoski [p].
Materiał zawiera dwie karty, na pierwszej dziecko ma za zadanie odgadnąć regułę sekwencji i uzupełnić obrysy muszli o kolorowe odciski paluszków, tak by kolory zgadzały się ze wzorem po lewej stronie. Druga karta zawiera puste obrysy muszli do dowolnego wypełnienia.
Materiał zawiera dwie karty, na pierwszej dziecko ma za zadanie odgadnąć regułę sekwencji i uzupełnić obrysy muszli o kolorowe odciski paluszków, tak by kolory zgadzały się ze wzorem po lewej stronie. Druga karta zawiera puste obrysy muszli do dowolnego wypełnienia.
Materiał zawiera kartę z planszą do zabawy z kostkami. Dziecko ma za zadanie rzucić kostką i nazwać obrazek znajdujący się pod liczbą wylosowanych oczek i w wierszu danej rundy.
Układanka logiczna polegająca na dostrzeżeniu cech wspólnych i ułożeniu kolejnych ilustracji w odpowiedniej pozycji w tabeli, tak by zgadzały się z oznaczeniami w nagłówkach.
Układanka logiczna polegająca na dostrzeżeniu cech wspólnych i ułożeniu kolejnych ilustracji w odpowiedniej pozycji w tabeli, tak by zgadzały się z oznaczeniami w nagłówkach.
Materiał zawiera 6 plansz z 36 kartami zawierającymi 12 obrazków, każdy z nich w 3 wersjach – kolorowej, czarno-białej (obrys) oraz w formie cienia. Na ostatniej planszy znajdują się podpisy do wszystkich ilustracji. Wszystkie nazwy ilustracji przedstawionych na kartach zawierają głoskę [p] i nie zawierają głoski [b].
Materiał zawiera trzy karty, na których dziecko ma za zadanie policzyć elementy występujące na planszy, a następnie połączyć je linią z kostką, której liczba oczek odpowiada liczbie danego elementu na planszy.
Zestaw kart do gry. W skład zestawu wchodzi karta ze spisem ilustracji oraz 21 okrągłych kart, a każda z nich zawiera pięć ilustracji, jest unikalna i łączy się z innymi kartami tylko jednym symbolem.
Materiał zawiera sześć kart, na pierwszej znajdują się muszle wypełnione obrazkami, których nazwy zawierają głoskę P, na drugiej muszle z pustym środkiem, na trzeciej ilustracje z muszli na białym tle. Na trzech kolejnych znajdują się analogiczne do trzech pierwszych karty z obrazkami zawierającymi głoskę B. Po wydrukowaniu drugą kartę należy nakleić na trzecią obrazkami z trzeciej do wewnątrz i wyciąć wzdłuż obrysu, zgodnie z instrukcją na kartach. Pierwszą kartę należy wyciąć wzdłuż obrysu. Dziecko ma za zadnie podświetlić od dołu wybrane muszle przygotowane z połączenia drugiej i trzeciej karty, tak by wewnątrz pojawiła się ilustracja, nazwać ją i odnaleźć wśród muszli z pierwszej kary parę.
Materiał zawiera kartę z planszą do zabawy z kostkami. Dziecko ma za zadanie rzucić kostką i nazwać obrazek znajdujący się pod liczbą wylosowanych oczek i w wierszu danej rundy.
Materiał zawiera 10 stron, na 3 pierwszych kartach znajduje się 9 gotowych list zakupów. Na 2 kolejnych kartach znajdują się ilustracje produktów do wycięcia. Na 4 kolejnych znajdują się plansze z wózkami sklepowymi w 4 kolorach, na których wyznaczono miejsca do ułożenia produktów z listy. Na ostatniej znajduje się szablon pustych list do dowolnego wypełnienia. Dziecko ma za zadanie na podstawie wybranej listy ułożyć wybrane produkty w koszyku.
Karta z dedykacją do wypełnienia i wklejenia na pierwszą stronę książki. Wydrukowaną kartę należy rozciąć wzdłuż przerywanej linii.
Do zabawy potrzebna będzie wydrukowana plansza i kostka. Każdy z uczestników kolejno rzuca kostką, czyta pytanie znajdujące się przy ilustracji oczek, które wylosował i odpowiada na nie. Gra doskonale sprawdzi się na ostatnich zajęciach przed wakacjami.