Materiał zawiera 14 kart składających się na książeczkę oraz kartę tytułową. Do przygotowania książeczki potrzebne będą rzepy samoprzylepne. Materiałów można również użyć w formie plansz, na których dzieci ustawiają odpowiednie kartoniki. W skład książeczki wchodzą ćwiczenia kategoryzacji i sortowania, liczenia, powtarzania sekwencji, rozpoznawania kształtów i kolorów.
Materiał zawiera kartę, na której dziecko ma za zadanie policzyć elementy występujące na planszy, a następnie połączyć je linią z kostką, której liczba oczek odpowiada liczbie danego elementu na planszy.
Materiał zawiera kartę z 5 paskami, na których znajdują się zbiory obiektów. W każdym z pasków jeden z obrazków nie pasuje do pozostałych, dziecko ma za zadanie wskazać, który i wytłumaczyć dlaczego.
Materiał zawiera 2 karty z wykreślankami. Na pierwszej znajduje się łatwiejsza wersja z wypisanymi wyrazami do odszukania, na drugiej trudniejsza z wyrazami do odgadnięcia. Dzieci oprócz odnalezienia wyrazów ukrytych na planszy, mogą połączyć wyrazy z obrazkami i pokolorować kartę.
Materiał zawiera dwie karty, na których dziecko ma za zadanie policzyć elementy występujące na planszy, a następnie połączyć je linią z kostką, której liczba oczek odpowiada liczbie danego elementu na planszy.
Materiał zawiera kartę z rozsypanką. Dziecko ma za zadanie ułożyć z rozsypanych liter wyrazy, zapisać je w liniaturach, połączyć zapisane wyrazy liniami z ilustracjami, które je obrazują i pokolorować ilustracje.
Materiał zawiera 3 karty, na których znajdują się zilustrowane proste rymowanki. Na pierwszej karcie ilustracje podpisane są dużymi literami, na drugiej małymi, na trzeciej czcionką elementarzową.
Zadaniem dziecka jest narysowanie drogi po wyznaczonym przerywaną linią śladzie. Kartę można zalaminować i dzięki użyciu pisaka suchościeralnego wypełniać wielokrotnie.
Materiał zawiera 4 karty. Na pierwszej znajdują się wypełnione obrazkami i podpisami z onomatopejami ogniki, na drugiej te same obrazki znajdują się w obrysach kropel wody, na kolejnej znajdują się same ilustracje z podpisami, a na ostatniej sam szablon ogników. Dwie ostatniej strony należy skleić ze sobą, tak by na wierzchu znajdował się karta z ognikami, a ilustracje onomatopei były sklejone pomiędzy kartami. Gotowe karty należy przeciąć wzdłuż linii. Materiału można użyć do szukania par z wypełnionymi ognikami i pustymi, w których ilustracje ukazują się po podświetleniu ich od dołu. Można też przy użyciu kart z kroplami i sklejonych z ognikami pobawić się w ratowanie zwierząt z pożaru polegające na podświetleniu karty z ognikami, a następnie odnalezieniu pasującej do nich kropli wody.
Materiał zawiera 5 stron. Na pierwszej znajdują się ilustracje zwierząt podpisanych dużymi literami, na drugiej małymi, na trzeciej bez podpisów, na kolejnej cienie ilustracji z wcześniejszych stron. Na ostatniej stronie znajduje się czarno-biała wersja karty pierwszej.
Materiał zawiera 21 kart składających się na książeczkę oraz kartę tytułową. Do przygotowania książeczki potrzebne będą rzepy samoprzylepne. Materiałów można również użyć w formie plansz, na których dzieci ustawiają odpowiednie kartoniki. W skład książeczki wchodzą ćwiczenia kategoryzacji, sortowania, sekwencji, liczenia w zakresie 1-6, rozpoznawania kolorów i kształtów. UWAGA! Materiał jest obszerny, czas jego pobierania może zająć nawet kilka minut.
Materiał zawiera 5 arkuszy z 30 kartami, na których przedstawiono zwierzęta leśne i ich cienie.
Materiał zawiera 12 arkuszy z 72 kartami, na których przedstawiono zwierzęta z różnych stron świata i ich cienie.
Materiał zawiera kartę z rozsypanką literową. Dziecko ma za zadanie ułożyć z rozsypanych liter wyrazy, zapisać je w liniaturach, połączyć zapisane wyrazy liniami z ilustracjami, które je obrazują i pokolorować ilustracje.
Materiał zawiera 3 plansze z 24 kartami do gry typu „Ja mam. Kto ma?”. Wydrukowane, wycięte wzdłuż przerywanej linii i potasowane karty rozdajemy wśród graczy. Wybrana osoba rozpoczyna grę, wykładając kartę i odczytując zdania i nazwy obrazków przedstawionych na karcie. Osoba, która ma kartę z obrazkiem wymienionym przez pierwszego gracza, kontynuuje grę. Jeśli potrafi prawidłowo wymówić nazwę obrazka, otrzymuje punkt. Gra kończy się, kiedy pierwszy z graczy pozbędzie się wszystkich kart, a wygrywa gracz, który zgromadził najwięcej punktów za prawidłowe odpowiedzi.
Napis na gazetkę szkolną informujący o Dniu Zwierząt obchodzonym 4 października.
Materiał zawiera dwie karty z szablonami pszczółki i plastrów miodu do zabawy „Nakarm mnie”. Szablon należy wyciąć, nie zapominając o środku buzi, a następnie przykleić np. do pudełka po butach. Plastry miodu należy wyciąć i opisać na odwrocie. Zabawa polega na wrzucaniu do buzi zwierzaka wskazanych ilustracji, podpisów.
Materiał zawiera dwie karty z szablonami małpki i bananów do zabawy „Nakarm mnie”. Szablon należy wyciąć, nie zapominając o środku buzi, a następnie przykleić np. do pudełka po butach. Banany należy wyciąć i opisać na odwrocie. Zabawa polega na wrzucaniu do buzi zwierzaka wskazanych ilustracji, podpisów.
Materiał zawiera trzy karty z szablonami owieczek i trawy do zabawy „Nakarm mnie”. Szablon należy wyciąć, nie zapominając o środku buzi, a następnie przykleić np. do pudełka po butach. Trawę należy wyciąć i opisać na odwrocie. Zabawa polega na wrzucaniu do buzi zwierzaka wskazanych ilustracji, podpisów.
Materiał zawiera dwie karty z szablonami szopa i ślimaków do zabawy „Nakarm mnie”. Szablon należy wyciąć, nie zapominając o środku buzi, a następnie przykleić np. do pudełka po butach. Ślimaki należy wyciąć i opisać na odwrocie. Zabawa polega na wrzucaniu do buzi zwierzaka wskazanych ilustracji, podpisów.