Najczęściej zadawane pytania

Nie otrzymałem wiadomości z linkiem aktywującym. Co zrobić?


Proszę sprawdzić folder "SPAM". Wiadomości z linkiem aktywacyjnym przesyłane są automatycznie, przez co niestety mogą zostać zablokowane przez niektóre programy pocztowe. Jeśli nie uda się znaleźć wiadomości w folderze spam, prosimy o kontakt.

Nie pamiętam hasła. Co teraz?


Prosimy skorzystać z opcji odzyskiwania hasła. W tym celu należy w okienku logowania wybrać link „Zapomniałeś hasła?”, a po przejściu do nowego okienka wpisać adres mejlowy, wskazany podczas rejestracji. Na wskazany adres mejlowy zostanie przesłana wiadomość z hasłem tymczasowym. Po zalogowaniu prosimy wejść w zakładkę „Twoje konto”, a następnie zmienić hasło na dowolnie wybrane.

Czy mogę podczas pandemii wysyłać podopiecznym materiały pobrane z serwisu?


Jak najbardziej rozumiemy zaistniałe okoliczności i w tym wypadku oczywiście nie mamy nic przeciwko przesłaniu (pocztą elektroniczną) uczniom, czy też rodzicom potrzebnych kart pracy (z zastrzeżeniem, iż nie mogą być one dalej powielane i przesyłane osobom trzecim). Jednakże prosimy o niepublikowanie materiałów (również tych stworzonych przy pomocy Kreatora) na jakichkolwiek stronach www, FB, blogach, grupach społecznościowych, chmurach itp. W tym punkcie nasz regulamin jest niezmienny.

Czy mogę opublikować materiały stworzone przy pomocy Kreatora?


Niestety, zgodnie z naszym regulaminem wszystkie materiały, również te stworzone przy pomocy naszego Kreatora, nie mogą być publikowane poza naszym serwisem. Można publikować zdjęcia pomocy lub podzielić się wydrukiem z koleżanką i wydrukować karty dla grupy swoich podopiecznych, ale publikacja materiału wykracza poza licencję.

Czy mogę opublikować zdjęcia materiałów pobranych ze strony Printoteka.pl?


Tak, jeśli przedstawiają materiały wykorzystane (np. pokolorowane kolorowanki, wycięte karty) lub w trakcie korzystania z nich. Nie zgadzamy się tylko na publikowanie zdjęć reprodukcyjnych tj. przedstawiających materiały 1/1, które można ze zdjęcia wprost wydrukować. Wybrane posty zawierające zdjęcia naszych materiałów z przyjemnością linkujemy wprost do strony, na której są publikowane, w tym celu prosimy o przesłanie linków do wpisów z wykorzystaniem materiałów z naszej strony.

Mam już wykupiony abonament podstawowy, jak mogę uzyskać dostęp do Kreatora?


Aby mieć pełen dostęp do Kreatora należy wykupić pełen pakiet lub do pakietu podstawowego dokupić rozszerzenie — Upgrade. Prosimy zalogować się i nacisnąć przycisk opłać w okienku "Upgrade Teka — Dodatkowy kreator" na stronie wyboru abonamentu, a system przeliczy, jaka jest kwota dopłaty za rozszerzenie abonamentu o Kreatora. Samo naciśnięcie przycisku "opłać" nie zobowiązuje do opłaty. Dostęp roczny do Kreatora kosztuje 67,50 PLN, ale ponieważ jest on ściśle związany z podstawowym abonamentem, to ta kwota dzielona jest przez 365 dni, a następnie pomnożona przez ilość dni jaka pozostała do końca abonamentu podstawowego.

Jak długo trwa aktywowanie abonamentu, po wpłacie?


Abonament aktywowany jest natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. O zaksięgowaniu wpłaty i aktywacji abonamentu informujemy w mejlu.
W przypadku płatności PayPal oraz kartą kredytową zazwyczaj trwa to około 5 - 10 minut, ale może potrwać nawet 1,5h.
Bankowe przelewy elektroniczne, w zależności od banku i pory przelewu realizowane są w dniu przelewu (ok. 5 - 10 minut) lub dzień później.
Przelewy dokonane na poczcie generują najdłuższy czas oczekiwania i może się on wydłużyć nawet do 5 dni roboczych.

Czy mogę korzystać z zasobów serwisu objętych abonamentem, jeśli mieszkam za granicą?


Tak, oczywiście. Podczas opłaty abonamentu należy wybrać opcje płatności za pośrednictwem systemu PayPal.

Czy abonament jest automatycznie przedłużany?


Nie. Abonament jest aktywny tylko przez okres opłacony przez Użytkownika. W chwili wygaśnięcia abonamentu dostęp do odpłatnych części serwisu zostaje automatycznie zablokowany, a konto ogranicza się do podstawowego z dostępem tylko do bezpłatnych materiałów. Użytkownik nie musi w żaden sposób rezygnować z abonamentu, jego wygaśnięcie następuje automatycznie. Abonament może zostać przedłużony/wznowiony w dowolnym, wybranym przez Użytkownika momencie.

Czy mogę otrzymać fakturę obejmującą zakup abonamentu w serwisie?


Tak. Prosimy w tym celu skontaktować się z nami poprzez formularz kontaktowy, podając wszystkie dane do faktury oraz login/mejl do konta, na które został opłacony abonament oraz rodzaj abonamentu. Faktury wystawiane są w ciągu tygodnia i przesyłane są w formie elektronicznej.

Czy rejestracja w serwisie jest niezbędna?


Tak i nie. Aby przeglądać zawartość serwisu, nie trzeba być zarejestrowanym, jeśli natomiast chcemy pobrać jakiekolwiek zasoby (również bezpłatne), musimy zarejestrować się, a następnie zalogować w serwisie.

Przed chwilą opłaciłem abonament i dostałem potwierdzenie, a moje konto jest nieaktywne. Co robić?


Prosimy wylogować się i zalogować w serwisie, co pozwoli na aktualizacje stanu Państwa konta.

Jak pobrać bezpłatne materiały?


Aby pobrać jakiekolwiek materiały znajdujące się w naszym serwisie, należy się zalogować. Część materiałów nie jest objęta abonamentem i można je pobrać bez jego opłacania. Nieodpłatne materiały oznaczone są zieloną tasiemka z napisem "BEZPŁATNE".

Nie mogę znaleźć materiałów do ćwiczeń konkretnej głoski, wyniki wyszukiwania pokazują zbyt wiele fraz. Czy jest sposób na zawężenie wyników?


Tak, jeśli szukają Państwo materiałów dotyczących konkretnej głoski, warto zamknąć frazę w nawias kwadratowy, np. jeśli chcemy znaleźć materiały dotyczące głoski sz, w okienku wyszukiwarki należy wpisać: [sz].

Zobacz co mówią o nas użytownicy:


Zdobądź nieograniczony dostęp do Printoteka.pl
Testowane przez specjalistów i dzieci!

Abonament